Anouk-Shanon-Karen-in-Tanzania.reismee.nl

Laatste dag in Dar

Dag vrienden,

En onze tweede dag in Dar is bijna voorbij!
Deze ochtendhebben weeen bezoekje aande ambassade gebracht. Dit deed wel even deugd zo wat airco...

Daarna zijn we naar de Indische oceaan geweest. We dachten er ons wat de verfrissen maar daar was het water juist iets te warm voor! We hebben dus gewoon even met onze voeten in het water gezet. Na onze 'verfrissing' konden we ook iets fris drinken. De 7up heeft ons gesmaakt!

In de terugweg hebben we een tijdje vastgezeten in de traffic jam. Rond 14 uur waren we thuis en stond de rijst voorons klaar. Daarna een fris douchke gepakt en hebben we met zen allen en 1 jongentje van hier UNO gespeeld. Dat is dus wereldwijd gekend.

Morgen om 4.30 vertrekken we richting eindbestemming. Zaterdag rond 15u zouden we daar moeten aankomen. We laten dan zo snel mogelijk iets weten.

Groetjes van ons

Anouk, Karen, Shanon

Tatiana

Dag leve afrikaantjes van me , ik ben blij dat alles goed gaat :) ... amuzeer jullie nog en tot snel !

elien van driessche

Hopelijk komen jullie goed aan op julie bestemming en valt de rit op de daladala wat mee!
tot snel!

elien van driessche

Tot snel!

jan en mama

hoi shanon en co,
Het is tof om jullie reis mee te beleven. Veel succes op jullie missie.

tot gauw, Xxx