Anouk-Shanon-Karen-in-Tanzania.reismee.nl

Aangekomen in Dar Es Salaam

Dag lieve mensjes allemaal,

We zijn deze morgen om 5 uur lokale tijd, voor jullie 3 uur, toegekomen in de hoofdstad Dar Es Salaam. We hebben een goede vlucht gehad, geen vertraging, wel wat last van turbulentie... Op de vlieger kregen we al 2 maal rijst geserveerd, jammie. We hebben hier al wat bijgeleerd: op het einde van de vlucht wordt er dus niet geklapt, é Anouk. :).

Aan de luchthaven werden we opgewacht door 4 broeders die ons in volle ochtendspits naar ons tijdelijke slaapplaats brachten met hun busje. We blijven hier nu tot vrijdagmorgend en rijden dan door naar Kigoma met de Daladala (bus).

Om 8u hadden we al een koude douche genomen en dat deed ongelofelijk veel deugd! Een uur later waren we weer bijna aan het wegsmelten.

We hebben ook al een korte wandeling gemaakt door de wijk hier en hier hebben we geleerd dat we op het verkeer moeten letten é Karen.

Het is nu 20 na 1 en onze eerste portie rijst met bonen is binnen. Straks gaan we naar de hoofdstad om ons geld in te wisselen.

PS: Karen mag wel wat vermageren want ze is hier al door het bed gezakt. :)
PPS: Karen en Anouk hebben geen bereik op hun Belgische GSM-nummer dus nu hopen dat de Afrikaanse werkt.

Groetjes van ons hier!
& We houden jullie verder op de hoogte.

Elien Van Driessche

Super om te lezen meiden!

tatiana

Blij iets van jullie te horen gekkerds !

Hou jullie daar goed !!!
Rijstfretters :p

Elien Van Driessche

Oké, die PS was ik vergeten lezen! Karen, door u bed gezakt??? Jeetje :d

An Willems

Goed te horen dat jullie zonder problemen zijn toegekomen.
Geniet van zon, rijst en de daladala rit naar Kigoma !

Lieve Mertens

Blij van jullie te horen! Dat klinkt daar allemaal heel spannend! 't Amusement daar!!

Miet

Blij dat jullie goed zijn aangekomen !

Heleen

Blij dat te horen, ik kijk al uit naar jullie volgende verslaggeving!
Karen door haar bed gezakt... daar had ik willen bij zijn! Dat had goe geweest voor mijn lachspieren.

Caroline

Blij dat jullie goed zijn aangekomen!
Karen toch :d zijn daar foto's van? :)
Nog veel plezier!! xx

Demelza

Blij te horen dat de vlucht goed verlopen is!!!
Karen van jou hadden we zoiets kunnen verwachten hé :-)

Veel plezier nog hé meiden!!!

Nathalie

ola chicas,
Allez Karen das geen probleem want in Afrika hebben ze hun vrouwen graag rond en gezond... Denk da'k ook naar daar emigreer. Laat vannacht wel eenvensterke openstaan want met al die bonen, kan er wel eens een kleine gasbel ontstaan. Voor de rest wens ik jullie allemaal een ontzettend mooie stage toe en ga ik zeker al juullie exploten lezen.
PS Piloten willen af en toe ook wat erkenning hé!

Marijke Goedemé

Beste studenten,

De eerste reis is al goed verlopen. Jammer dat jullie zo lang moeten wachten om naar Kigoma te vertrekken. Aan jullie reacties te lezen is het amusementsgehalte vrij hoog. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar verdere ervaringen.
vele groeten
Marijke Goedemé

Stefanie Rooms

Hahaha! Karen toch! :)
Ik zie haar daar al liggen met de benen omhoog :)

Als de komende weken even tof zijn als de eerste, mogen jullie nog vele hilarische, boeiende, toffe,... momenten verwachten! Geniet ervan!